Prowadzisz własny biznes i zastanawiasz się nad dodatkową reklamą, która nie nadszarpnie znacząco budżetu w Twojej firmie? Od lat w wielu biznesach stosowane są potykacze reklamowe, inaczej nazywane stojakami reklamowymi.
Takie stojaki reklamowe to nic innego, niż tablica stawiana przed lokalem w celu reklamy, istnieje wiele sposobów na aranżację takiej reklamy, należą do nich między innymi takie jak potykacz aluminiowy, na którym można magnesami przypinać informacje o dostępnych promocjach, potykacze kredowe, potykacz z plexi z nadrukowaną już informacją, czy też mniej solidne, wykonane z papieru. Takie potykacze reklamowe sprawdzą się przed restauracjami, kawiarniami, księgarniami, cukierniami, czy sklepami spożywczymi, lub zakładami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Ważne jest jednak to, że aby taki stojak reklamy spełniał swoją funkcję musi być umiejscowiony w dobrze widocznym miejscu z dużą ilością przechodniów. Jednocześnie nie może on zabierać miejsca do swobodnego ruchu i przejścia przechodniów na przykład chodnikiem. Żeby funkcja reklamowa była spełniona warto zaaranżować stojak w sposób zwracający uwagę i nieoczywisty.
Najnowsze komentarze